Загальна характеристика професії

Обов’язки адміністратора залежать від сфери його діяльності. З метою орієнтування в структурі управління в обов’язки робітників та режим їх роботи, адміністратору необхідні навички організації труда та управління. В будь-якій компанії існують свої правила і методи обслуговування відвідувачів, тому адміністратор повинен знати види послуг, які надаються, вміти оформлювати згідно з вимогами вітрини та приміщення.

На посаду адміністратора ресторану призначається особа, що має вищу та середньотехнічну освіту (стаж роботи на даній посаді).

Адміністратор ресторану повинен вміти:

  • зустрічати клієнтів ресторану;

  • забезпечує роботу з ефективного і культурного обслуговування відвідувачів;

  • перевіряти готовність персоналу до роботи, загальний вигляд та охайність;

  • вживає заходів щодо запобігання і ліквідації конфліктних ситуацій та розглядає претензії, пов’язані з незадовільним обслуговуванням відвідувачів;

  • надавати практичну допомогу та необхідні рекомендації офіціантам під час обслуговування клієнтів;

  • здійснювати контроль над роботою оркестру;

  • постійно проводити заняття зі своїми підлеглими по підвищенню кваліфікації обслуговування клієнтів.

Адміністратор готелю повинен вміти:

  • обслуговувати клієнтів готелю;

  • здійснювати контроль за своєчасною підготовкою номерів до прийому тих, хто прибуває у готель, дотриманням чистоти у готелі, збереженням майна і устаткування;

  • вести документацію і рахунки;

  • вирішувати конфлікти, які виникають при обслуговуванні проживаючих;

  • знати основи економіки, готельної справи;

  • знати основи бухгалтерського обліку і ділового спілкування.

Адміністратор торгового залу повинен знати:

  • постанови, розпорядження, накази, інші керівні та нормативні документи, що стосуються роботи підприємства, установи, організації;

  • структуру управління, права і обов’язки працівників і розпорядок роботи;

  • правила і методи організації обслуговування відвідувачів;

  •  види послуг, що надаються;

  • основи економіки, організації праці і управління;

  • основи маркетингу і організації реклами;

  • планування і порядок оформлення полиць і вітрин;

  • основи естетики і соціальної психології;

  • законодавство про працю;

  • правила внутрішнього трудового розпорядку, правила і норми охорони праці.